Εφαρμογή

o 1.1. Η παρούσα Σύμβαση καλύπτει αποκλειστικά τις συναλλαγές μέσω του κόμβου www.manonnails.gr. Το www.manonnails.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων, της εταιρείας Αθανάσιος Α. Κλαουδάτος ΜΟΝ. ΕΠΕ.

o 1.2. Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

  1. Παράδοση / Κυριότητα / Κίνδυνος

o 2.1. Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας ή και στο εξωτερικό. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με τον τρόπο που έχετε επιλέξει. Η αποστολή γίνεται μέσω του τρόπου που θα έχετε επιλέξει με την ανάλογη χρέωση εξόδων μεταφοράς. Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

o 2.2. Το κόστος αποστολής είναι αυτό που αναγράφεται στη σχετική σελίδα με το καλάθι αγορών και επηρεάζεται ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας και τον επιλεγμένο τρόπο παράδοσης. Ο υπολογισμός του κόστους γίνεται αυτόματα από τον κόμβο. Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται το κόστος αποστολής να μην υπολογιστεί σωστά από το σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση υπεύθυνος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να ενημερώσει για τη διαφορά στο κόστος, διατηρώντας από την πλευρά σας το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας αν διαφωνείτε με το κόστος αυτό, ή να επιλέξετε διαφορετικό τρόπο παράδοσης.

o 2.3. Ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται σε κάθε προϊόν είναι κατά προσέγγιση. Το www.manonnails.gr , υπό την επιφύλαξη του όρου 7 (ανωτέρα βία), θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός 1-4 εργασίμων ημερών.

o 2.4. ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ.

Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών SPEEDEX.

Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 1,50€.

Τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες άνω των 50€ είναι δωρεάν.

 

Εγγύηση

o 3.1. Το www.manonnails.gr δεν παρέχει εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό. Ισχύουν οι εγγυήσεις των εταιρειών.

4. Ανωτέρα Βία

o 4.1. Το www.manonnails. gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του www.manonnails. gr ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

5. Οι υποχρεώσεις σας ως Πελάτης

o 5.1. Είστε υπεύθυνοι για:

  • § 5.1.1. Την επιλογή Προϊόντος σας και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς σας.
  • § 5.1.2. Τα έξοδα τηλεφώνων και ταχυδρομείου για την επικοινωνία με την εταιρεία μας, εάν χρειάζεται.

6. Υπαναχώρηση – Επιστροφές Προϊόντων – Δικαιώματα Καταναλωτών

o 6.1 Στην περίπτωση που τα προϊόντα που αγοράσατε είναι ελαττωματικά κατά το διάστημα των πρώτων 15 ημερολογιακών ημερών έχετε δικαίωμα να τα επιστρέψετε. Η χρέωση επιστροφής επιβαρύνει το www.manonnails.gr και θα γίνεται με τρόπο που θα συμφωνήσετε με τον αντιπρόσωπο του www.manonnails.gr . Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττώματος δικαιούστε άμεση νέα παράδοση ή πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.

o 6.2. Eχετε επίσης το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και δικαιούστε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.

o 6.3. . Επιστροφές σε κάθε περίπτωση γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να φέρουν φθορές ή να έχει καταστραφεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

o 6.4. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

o 6.5. Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το www.manonnails.gr θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικώς στο 21 3006 8024 ή με e-mail στο manonnailskolonaki@gmail.com (αναφέροντας ημερομηνία /αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής) εντός της ως άνω 15ήμερης προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από το www.manonnails.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή θα αναγράφεται στην έγγραφη έγκριση επιστροφής.

o 6.6. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνεται στην κάρτα την οποία χρησιμοποιήσατε για τις αγορές σας την οποία και έχετε γνωστοποιήσει στο www.manonnails.gr.

 

o 6.7. Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές εσωρούχων, μαγιό, κολάν και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την ατομική υγιεινή.

 

7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

o 7.1. Το www.manonnails.gr σας ενημερώνει ότι όταν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα η όταν προβαίνετε σε αγορές, είναι απαραίτητο να παρέχετε ορισμένες πληροφορίες που σχετίζονται με Προσωπικά Δεδομένα, οι οποίες θα τύχουν επεξεργασίας αυτομάτως και θα ενσωματωθούν σε αυτοματοποιημένα αρχεία, τα οποία προηγουμένως έχουν γνωστοποιηθεί στην αρμόδια Αρχή και για τα οποία το www.manonnails.gr τυγχάνει Υπεύθυνος Επεξεργασίας.

o 7.2. Η συλλογή και η αυτοματοποιημένη επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων έχει σαν σκοπό την καταγραφή της συμβατικής σχέσης με το www.manonnails.gr, τον έλεγχο, βελτίωση και προσαρμογή σε προτιμήσεις και επιλογές σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες και την αποστολή με ηλεκτρονικά ή παραδοσιακά μέσα διοικητικών.